Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2018 19:09 - Лежерно
Автор: crippledhedgehog616 Категория: Забавление   
Прочетен: 916 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Петнадесети ден съм в това легло. Не се оплаквам. Не ме разбирайте погрешно. Просто съм объркан. Главата...мозъка, нещо не е както трябва. Изпитвам силна болка в краката. Виждам, че са гипсирани. Не знам защо обаче. Забавлявам се като сравнявам цвета на гипса с този на униформите на сестрите.

Сестрите са мили с мен, поне когато съм буден. Но всеки път щом се събудя , болката е малко по-силна. Доктора минава към два , с една от сестрите. И той е мил. Усмихнат. Подпитва ме по нещо.
-Как сме днес? Боли ли? Само ще измерим температурата. Няма страшно, няма страшно.

В 15:00,Боже, какъв идиотски час, ми носят храна. Манджа от картофи и лук с две плеснати, печени, цели чушки в нея. А месо???
Защо нямам близки? Имам ли? Мисля , че ако имах,  май щяха да донесат нещо- пица или .... , не знам. Поне цигари. Петнадесети ден не съм виждал познато лице. Опитвам се да попитам защо съм тук, но гласа ми изневерява. Доктора сякаш ме разбира , но мълчи.

На шестнадесетият ден ... Май...се събуждам. Навън е тъмно . Или щорите са плътно спуснати? Не мога да се надигна ,за да видя.
Една от сестрите виси над главата ми. Оглежда ме. А е страшно парче. Де да можех да мръдна. Сменя ми системата и съня връхлита отново.
Сънувам , че съм жив.
Събуждам се с ерекция.
  Доктора виси над мен и се усмихва.
- Как сме днес?
Осъзнавам, че мога да говоря.
-Д-д-добре, по-добре!
- Много добре , Много добре! - отвръща той , а усмивката му добива свръхчовешки измерение.
  В този момент в тясната, бяла стая нахлуват въоръжени мъже с бронежилетки. Белезници щракват около китките ми.

  Петнадесети ден съм на това легло. Не че се оплаквам. Решетките не ми пречат. Просто съм малко объркан...




Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crippledhedgehog616
Категория: Забавление
Прочетен: 145006
Постинги: 91
Коментари: 350
Гласове: 150
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930